Náš príbeh
1938 Alois Müller preberá po svojom otcovi vedenie mliekarne.

1950
Po ručných a konských povozoch sa mlieko od roku 1950 začalo pohodlne rozvážať traktorom, od roku 1973
s vlastným zberným vozom. V pozadí môžete vidieť pôvodnú továreň a člena rodiny Müller na traktore.

Veľké množstvo inovácií v procesoch
i výrobách, rozvoj distribučnej siete, reklamná kampaň po celom Nemecku.

1971
Theo Müller začína viesť mliekareň
so štyrmi zamestnancami.
1980
Rozvoj vlastnej logistickej siete (Culina)
a výroby obalov (Optipack).

1983
Revolúcia na trhu s mliekom a mliečnymi výrobkami: uvedenie prvého chladeného trvanlivého ochuteného mlieka Müllermilch, ktorý sa stáva synonymom pre značku Müller.


1984 Celkom nový a hravý koncept jogurtu
v dvojkomorovom tégliku.

1987
Vstup na britský trh.
1992
Založenie vlastnej továrne. V roku 1994 prebehla akvizícia mliekarne v Leppersdorfe (približne 20km od Drážďan).


1995
Vstup na taliansky trh.
2003 Založenie holdingu Müller Group. Akvizícia dezertov pod značkou Nestlé a LC1 pre Nemecký trh.
2004
Akvizícia značky Almhof brand
v Holandsku.




2007
Joint venture v Izraeli, Rumunsku a Bulharsku.



2008
Zahájenie vstupu do zemí strednej Európy. V marci 2008 Slovenská a Česká republika a v decembri Polsko.

2010 Pod názvom Grácie je na trhu predstavený jogurt, ktorý má poctivú, lahodnú chuť a veľké množstvo čerstvého ovocia.
2010
Lahodný kávový nápoj Müller Kaffee prináša vyvážený pomer kávy Arabica
s mliekom a príjemne osvieži.


Ovocný nápoj Fructiv obsahujúci ovocnú dužinu a dôležité vitamíny vstupuje
na trh v roku 2010.
2012 Prevzatia britskej mliekarne Robert Wiseman. Vstup na americký trh, spojenie so spoločnosťou Pepsi Co. a vytvorenie spoločnej značky Müller Quaker.

2014 JOGURT S PODMÁSLÍM
Nová značka Esencia ako prvá prináša cmar v spojení s lahodným ovocným jogurtom.

2017 Uvedenie nového výrobku Müllermilch Snack vo forme tyčinky s mliečnou náplňou medzi dvomi mäkkými a lahodnými piškótami.
2018
Revitalizácia značky jogurtov MIX s novým jedinečným designom
a neodolateľnými príchuťami.

2019
Prvý mliečny dezert od Müllera vo veľkom rodinnom balení dostupný v troch delikátnych príchutiach.
