Náš príbeh

Ludwig Müller zakladá malú mliekareň v dedine Aretsried (približne 80 km od Mníchova).

1938 Alois Müller preberá po svojom otcovi vedenie mliekarne.

1950

Po ručných a konských povozoch sa mlieko od roku 1950 začalo pohodlne rozvážať traktorom, od roku 1973
s vlastným zberným vozom. V pozadí môžete vidieť pôvodnú továreň a člena rodiny Müller na traktore.

Veľké množstvo inovácií v procesoch
i výrobách, rozvoj distribučnej siete, reklamná kampaň po celom Nemecku.

1971

Theo Müller začína viesť mliekareň
so štyrmi zamestnancami.

1980

Rozvoj vlastnej logistickej siete (Culina)
a výroby obalov (Optipack).

1980

Mliečna ryža je úspešne uvedená na trh
a postupne sa dostáva do srdca našich spotrebiteľov.

1983

Revolúcia na trhu s mliekom a mliečnymi výrobkami: uvedenie prvého chladeného trvanlivého ochuteného mlieka Müllermilch, ktorý sa stáva synonymom pre značku Müller.

1984 Celkom nový a hravý koncept jogurtu
v dvojkomorovom tégliku.

1987

Vstup na britský trh.

1992

Založenie vlastnej továrne. V roku 1994 prebehla akvizícia mliekarne v Leppersdorfe (približne 20km od Drážďan).


1995

Vstup na taliansky trh.

V roku 2000 prebehla akvizícia štátom vlastnenej mliekarne Weihenstephan.

2003 Založenie holdingu Müller Group. Akvizícia dezertov pod značkou Nestlé a LC1 pre Nemecký trh.

2004

Akvizícia značky Almhof brand
v Holandsku.

2007

Joint venture v Izraeli, Rumunsku a Bulharsku.

2008

Zahájenie vstupu do zemí strednej Európy. V marci 2008 Slovenská a Česká republika a v decembri Polsko.

2010

Akvizícia mliekarne Pragolaktos.

2010 Pod názvom Grácie je na trhu predstavený jogurt, ktorý má poctivú, lahodnú chuť a veľké množstvo čerstvého ovocia.

2010

Lahodný kávový nápoj Müller Kaffee prináša vyvážený pomer kávy Arabica
s mliekom a príjemne osvieži.

Ovocný nápoj Fructiv obsahujúci ovocnú dužinu a dôležité vitamíny vstupuje
na trh v roku 2010.

2012 Prevzatia britskej mliekarne Robert Wiseman. Vstup na americký trh, spojenie so spoločnosťou Pepsi Co. a vytvorenie spoločnej značky Müller Quaker.

2014 JOGURT S PODMÁSLÍM

Nová značka Esencia ako prvá prináša cmar v spojení s lahodným ovocným jogurtom.

2014

Jogurt Froop sa stáva novinkou roku na českom trhu.

2017 Uvedenie nového výrobku Müllermilch Snack vo forme tyčinky s mliečnou náplňou medzi dvomi mäkkými a lahodnými piškótami.

2018

Revitalizácia značky jogurtov MIX s novým jedinečným designom
a neodolateľnými príchuťami.

2019

Prvý mliečny dezert od Müllera vo veľkom rodinnom balení dostupný v troch delikátnych príchutiach.

A príbeh pokračuje ...